#livingthegoodlife - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leonard Busselaar - WaarBenJij.nu #livingthegoodlife - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leonard Busselaar - WaarBenJij.nu

#livingthegoodlife

Door: Leonard

Blijf op de hoogte en volg Leonard

14 Februari 2014 | Australië, Sydney

Hallo fans,

Als je dit leest ben je waarschijnlijk single en sluit je je Valentijnsdag lekker af (net als ik) met een avondje Forever Alone op Facebook. Maar toch win ik, want ik ben single + ik zit in Australië met een graadje of 24. En een zak goon naast me. Goon? Dat is wijn, maar bevat sporen van melk, eieren en vis. Ja, vis. En het zit in een zak. Top.
Ik zou willen dat ik bier kon zeggen, maar met de prijzen hier (8 dollar voor een biertje, jaa tssoch) is dat echt alleen voor de speciale dagen. Je went eraan.

Toch vind ik het leuk dat je nog steeds leest hoor. Mijn vlucht in 20 woorden: Lang (23 uur), dagje in Taiwan gepakt, leuke groep mensen leren kennen en als beloning heerlijk aangekomen op een stralend Sydney.

Aangekomen bij een hostel in Manly, aan het strand, wat echt goddelijk is en waar ik schandalig misbruik van heb gemaakt. 27 graden, blauwe zee, gesurfd, alleen maar bizar, ik herhaal bizar mooie vrouwen, lekker eten en uitgaan. Ondertussen wat koala's geknuffeld, bergjes gezien, helemaal top. Nu ik dit typ, vraag ik mezelf af waarom ik in godsnaam weg ben gegaan. Ik moest weer zo nodig naar de stad. Verwelkomd in een mooie schone kamer (zie foto).

Het centrum van Sydney is echt een avontuur op zich, als je net als ik besluit zonder kaart of mobiel erheen te gaan en een paar keer, een uur lang, totaal de verkeerde kant op loopt. Ik heb een paar schoenen weggegooid en daarmee is het meeste wel gezegd denk ik:) Maar stiekem vind ik dat best wel leuk, je beleeft zo nog eens wat. Zo ben ik een paar dagen geleden gescout terwijl ik wat verward in een winkelcentrum rondbanjerde. Een bijzonder aardige vrouw wees mij op mijn Egyptisch-achtige hoofd. Of ik vandaag auditie wilde doen bij Fox Studio's om als figurant te spelen in de film Gods of Egypt (met Gerard Butler en Geoffrey Rush). Betaald en alles. Dus vanochtend met een zware kater te laat mijn bed uitgeknald, taxi gepakt (daar ging mijn voorbereiding). En auditie gedaan. Wordt nog gebeld:)
Vervolgens toch wel de bus gepakt naar hostel. De verkeerde welteverstaan en voor ik het wist was ik weer bezig aan mijn befaamde uurtje lopen naar huis. Maar geloof me, alles is het helemaal waard. Sydney is schoon, vol met toffe parken en mooie havens.

Ik heb mijn vlucht naar Nieuw Zeeland vervroegd naar 19 februari, en daar zal ik liftend, couchsurfend en bungyjumpend mijn avontuur voortzetten. Ik zal proberen om daar social media weer te mijden maar bijtijds schrijf ik met alle liefde weer wat op hoor:)

Ik mis jullie totaal nog niet:) (wees blij) maar wie dit ook leest, Ongetwijfeld heb je wat voor me over dat je het einde heb gehaald. Voor jou dus een dikke blog-five.

Liefs,

Leo

  • 15 Februari 2014 - 08:53

    Atty:

    Prachtig verhaal Leonard, je bent een goede schrijver. Zo te zien heb je er nog steeds veel zin in. We eten hier wel kip sambal voor jou:)) je hebt Annie nog niet ontmoet ?

  • 19 Februari 2014 - 10:28

    Tonny Ayal:

    Heey Leonard !!
    Wat super om te horen dat je het geweldig heb daar goed om te horen.
    Melvin mist jou heel erg hoor!
    Hij gaat in juli voor 10 dagen naar Kreta met zijn vrienden op vakantie.
    Geniet er maar van jongen en misschien zien wij jou wel in de komende speelfilm gemaakt in Egypte hihihi

    Dikke knuffel van ons xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Oz/NewZealand/Indo

Oz/NewZealand/Indo

Recente Reisverslagen:

12 Augustus 2014

#shitday

12 Maart 2014

#suckit

14 Februari 2014

#livingthegoodlife
Leonard

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 3636

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 30 November -0001

Oz/NewZealand/Indo

Landen bezocht: